cover

Відповіді на типові запитання

Що таке "Особистий кабінет" користувача?
"Особистий кабінет" - це персональна сторінка абонента, на якій зібрано інформацію про фінансовий стан депозиту, здійснюється можливість замовлення / скасування додаткових послуг, зміна тарифного пакету, тимчасове призупинення послуг, поповнення депозиту, активація можливостей програми лояльності.

Адреса "Особистого кабінету" користувача - https://new.nashnet.ua
Як потрапити в особистий кабінет?
Доступ до "Особистого кабінету" можна отримати перейшовши за посиланням https://new.nashnet.ua.
Що таке логін і пароль?
Логін і пароль це ідентифікатор абонента для входу в "Особистий кабінет" користувача. В якості логіна використовується номер особового рахунку абонента. Пароль створюється в процесі реєстрації абонента.
Що робити якщо забув логін/пароль від особистого кабінету?
Відновити загублені дані можна по дзвінку в службу технічної підтримки.
Після надання коректної інформації на уточнюючі запитання, пароль буде скинутий до відомого абоненту, з можливістю подальшої зміни пароля в особистому кабінеті.
Як змінити тарифний пакет?
Змінити тариф можливо в розділі "Профіль" "Особистого кабінету" користувача.
Для цього необхідно натиснути кнопку "Замовити зміну тарифу" і слідувати підказкам.
Що робити, якщо інтернет не працює / впала швидкість?
Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер).
Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою.
Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (044) 585-11-10, (050) 585-11-10, (093) 585-11-10, (096) 585-11-10.
Як контролювати стан депозиту?
Самостійний контроль стану депозиту здійснюється в "Особистому кабінеті" користувача, в розділі "профіль".
У даному розділі відображається інформація про стан депозиту на початок місяця, надходження грошових коштів, поточний баланс та інше.
Що робити, якщо я тимчасово планую не користуватися послугою?
В даному випадку можна замовити призупинення послуг в "Особистому кабінеті" користувача, вказавши відповідні дати початку і кінця призупинення.
Де я можу ознайомиться з договором?
Редакція Публічного договору для ознайомлення доступна в розділі "Абоненту".
Що робити, якщо закінчилися гроші на рахунку і терміново потрібен інтернет?
У сформованій ситуації є кілька варіантів вирішення питання:
- скористатися послугою "тимчасовий платіж", який доступний у відповідному розділі "Особистого кабінету" користувача;
- активувати функцію "кредит довіри" за програмою лояльності;
- поповнити депозит через інтернет.
Як отримати бонус по акції «Підключай друзів»?
Щоб стати учасником акції, необхідно оформити заявку на підключення нового абонента в особистому кабінеті в розділі «Підключай друзів», заповнивши необхідні поля.
Де я можу написати скаргу або пропозиції?
Форма зворотного зв'язку з адміністрацією доступна в "Особистому кабінеті" користувача, у відповідному розділі.
Як поповнити свій депозит?

Способи оплати перераховані за посиланням

Що таке біллінгова система?
Біллінгова система - це система обліку трафіку і грошових коштів. При підключенні абонент реєструється в біллінговій системі. За допомогою особистого логіна та пароля абонент має можливість переглядати на сторінці білінгової системи виставлені рахунки, історію проплат, поточний депозит, статистику трафіку та виконувати інші дії з налаштування і зміни отримуваних послуг.
Як підключити до інтернету більше одного пристрою *?

Вирішити це питання можна кількома способами:

  • Встановлення роутера (маршрутизатора) – дозволяє мати доступ до мережі незалежно** на кожному з підключених пристроїв*. При цьому використовується так зване «перетворення мережевих адрес» (NAT), що може накладати обмеження на доступність пристрою ззовні (щодо роутера) і ускладнювати роботу деяких Інтернет-сервісів. Оскільки IP-адреса (ідентифікаційний реквізит пристрою в мережі) присвоюється безпосередньо роутерові, то канали передачі даних що надаються будуть розділені між всіма підключеними до нього пристроями. Багато роутерів обладнані модулями бездротового зв'язку, що вельми спрощує підключення пристроїв і дозволяє уникнути необхідності прокладати додаткові комунікації в межах квартири. Більшість роутерів також можуть працювати в режимі «комутатора» (див. нижче).
  • Встановлення мережевого комутатора (в тому числі і бездротового) – дозволяє провести незалежне** підключення додаткових пристроїв*. Кожному пристрою необхідно присвоїти IP-адресу (ідентифікаційний реквізит комп'ютера в мережі), який можна замовити в Особистому кабінеті абонента.
    В даному випадку щомісячна абонентська плата буде зростати на вартість кожного додатково орендованого IP-адреси. Вартість послуги можна уточнити в розділі "Тарифи на додаткові послуги".
  • Замовлення незалежного підключення – за бажанням абонента, провайдер може виконати підключення додаткової абонентської лінії. При цьому вартість послуг розраховується окремо від основного підключення.

* під пристроєм мається на увазі будь-яке обладнання, що працює за технологією Ethernet, наприклад: комп'ютер, ноутбук, телефон, принтер, веб-камера і т.д.
** під незалежним підключенням мається на увазі відсутність необхідності тримати включеним будь-яке з пристроїв, для коректної роботи іншого пристрою.
Що входить у вартість підключення?
У вартість підключення входить:
  • прокладка кабелю до Вашої квартири;
  • Кабель призначений для прокладки по Вашій квартирі (укладання кабелю не здійснюється, при необхідності більше 20м кабелю, кожний наступний метр платний);
  • базова настройка Вашого комп'ютера або роутера для роботи в мережі «НАШНЕТ» та Інтернет.
Що з себе являє підключення?

Підключення складається з наступних етапів:

  • після подачі заявки на підключення, спільно з менеджером, узгоджується зручний час для виконання підключення;
  • в призначений проміжок часу монтажна бригада здійснює прокладку кабелю від обладнання «НАШНЕТ» до пристрою абонента (роутер / ПК / ноутбук);
  • після завершення всіх монтажних робіт, співробітниками компанії виробляється базова настройка пристрою абонента, здійснюється реєстрації абонента (оформлення заяви на приєднання до публічного Договору, активація облікового запису користувача). На цьому етапі Вам надається докладна інформація по використанню наданих послуг.
Відділ продажів:
(044) 585-11-11
(050) 585-11-11
(093) 585-11-11
(096) 585-11-11

Технічна підтримка:
(044) 585-11-10
(050) 585-11-10
(093) 585-11-10
(096) 585-11-10

Nash'і боти:
Telegram
Viber