Питання та відповіді

Все дуже просто :)

Залиште заявку як вам зручно:

З вами зв'яжеться Nash менеджер та погодить зручний для вас час візиту майстрів.

Жодних паперів та головного болю, шановний!
Все робиться в пару кліків дистанційно за допомогою застосунку Дія.

Спеціально для старої гвардії є опція підписання паперової заяви з паспортом та кодом під час візиту Nash'их монтажників.

Різниця є — ті пристрої, що мають критичну залежність від швидкості Інтернету, краще підключити кабелем.
Зокрема, це

Стаціонарний комп'ютер.
На відміну від ноутів та смартфонів, він завжди на одному місці  краще використати цю перевагу ;)

Ігрова консоль.
Оновлювати ігри швидше по кабелю. Ну, і для онлайн-ігор, в яких важливо бути швидше  за суперника, теж рекомендується більш стабільний дротовий зв'язок.

Smart TV  або медіаплеєр.
Чим більш "матеріальний" зв'язок, тим менше зависань )
Коли дивишся кіно у якості 4К, це важливо.

Перевірити стан рахунку можна в вашому Особистому кабінеті абонента. Там от навіть прямо написано, до якої дати оплачені послуги.

Якщо хочете  будемо вам щомісяця безкоштовно нагадувати про оплату )
Для цього достатньо в розділі "Налаштування" → "Налаштування повідомлень" в Особистому кабінеті проставити відповідну відмітку.

Особистий кабінет, до речі, доступний як на Nash'ому сайті, так і у вигляді застосунку у PlayMaркет

Можливостей безліч — і онлайн за допомогою банківської картки, і готівкою в терміналі, і навіть банківським переказом.
Повний перелік варіантів оплати для вашої зручності ми зібрали ось тут.

Тільки коли підете платити, не забудьте номер свого Особового рахунку :)

У своєму Особистому кабінеті ви можете додавати нові послуги, тимчасово їх призупиняти на час відпустки, активувати кредитний період та відчувати себе справжнім володарем свого рахунку. 

Долучайтеся — або через сайт, або через застосунок. 

Звичайно, Nash'і хороші, адже ми цінимо вірність та довіру.

Вже через 6 місяців від початку Nash'их стосунків, підключається програма лояльності і ви починаєте отримувати бонуси.
Чим довше ми з вами разом, тим більше переваг
 кешбек, збільшена швидкість, кредит довіри.. Всього і не перерахувати.
Ось тут детальніше.

А якщо ви ще і друзів своїх до нас запросите  отримуватиме всі разом додатковий кешбек протягом року.

Ну-ну, заспокойтеся, все буде добре ;)

Для початку перевірте, чи підключено вхідний кабель до пристрою  при щільному притисканні має роздатися "клац".
Якщо підключення безпровідне  перезавантажте роутер, це майже завжди спрацьовує.

Ну а якщо все ж Інтернет досі не з'явився - просто подзвоніть нам за телефоном (044) 585-11-10, (050) 585-11-10, (093) 585-11-10, (096) 585-11-10. Nash'і справжні живі оператори (а не якісь там боти-автовідповідачі) готові прийти на допомогу цілодобово та без вихідних

Так, звичайно :)

У багатоквартирних будинках з товстими бетонними стінами краще використовувати роутери з частотою 5 гігагерц.
А взагалі в Nash'ому власному магазині є перевірені моделі за справедливими цінами. 

Дзвоніть — порадимо, безкоштовно доставимо та налаштуємо. 

Ідеальне місце для роутера — в середині квартири на відкритій поверхні, аби всі гаджети були приблизно рівновіддаленими від нього.
НЕ бажано ховати роутер у шафу з дзеркальними дверцятами або ставити його поблизу мікрохвильовки, холодильника, Bluetooth-камери.

Якщо потрібні додаткові консультації з цього приводу — Nash'а технічна служба рада прийти на допомогу 24/7.

Зовсім як "Месники" ;)