Договір про надання послуг цифрового телебачення
м. Київ
01 травня 2019 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШНЕТ», в особі директора Скакуна Андрія Володимировича, який діє на підставі Статуту, відповідно до рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України від 12.03.2009 р. №1397 (зі змінами від 02.01.2018 № 1, від 07.08.2018 № 407) внесене до Реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій, знаходиться за адресою 02232, м. Київ, просп. Володимира Маяковського, буд. 73А, надалі – «Оператор», яке діє від імені та за рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНСОЛІДОВАНА ТЕЛЕВІЗІЙНА МЕРЕЖА» на підставі Договору № К35Н від 01 липня 2015 року, надалі – «Провайдер програмної послуги» з однієї сторони, та,
Особа, надалі – «Абонент», яка звернеться у встановленому порядку до Оператора та яка має можливість отримання послуг цифрового телебачення, з іншої сторони, а разом надалі – «Сторони», уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1 На умовах, визначених цим Договором та законодавством України, Провайдер програмної послуги надає Абоненту послуги цифрового телебачення, а саме Абоненту надається можливість перегляду телепрограм у межах замовленого та оплаченого ним на підставі цього Договору Пакету телевізійних програм та інші послуги, що можуть надаватись у межах цього Договору та викладені на сайті Оператора (далі – Послуги), а Абонент зобов’язується оплачувати такі Послуги Провайдеру програмної послуги шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Оператора, який приймає платежі від імені та за дорученням Провайдера програмної послуги і в подальшому перераховує їх на рахунок Провайдера програмної послуги.
1.2 Кількість і перелік телепрограм у кожному Пакеті телевізійних програм та кількість Пакетів телевізійних програм визначається Провайдером програмної послуги. Абонент має право замовити один або декілька запропонованих Провайдером програмної послуги Пакетів телевізійних програм.
1.3 Провайдер програмної послуги надає Послуги на підставі Ліцензії провайдера програмної послуги серії НР № 1161-п від 14 січня 2013 року, виданої Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення, шляхом передачі даних по телекомунікаційній мережі Оператора.
1.4 Вид, обсяг, ціна, показники якості Послуг та інші параметри Послуг замовляються Абонентом шляхом вибору відповідних опцій на Персональній сторінці Абонента («особистий кабінет»). Персональна сторінка Абонента – це розділ на сайті Оператора, в якому знаходиться інформація та управління Послугами Абонента. Для доступу до Персональної сторінки Абонент повинен ввести номер особового рахунку і пароль, який надається Оператором Абоненту під час реєстрації Абонента в обліковій білінговій системі на сайті Оператора для отримання Послуг. Крім того, на Персональній сторінці Абонента здійснюється вибір Абонентом Тарифного пакету на Послуги, що замовляються, зміна Тарифного пакету, відмова від Послуг Провайдера програмної послуги, а також розміщуються спеціальні повідомлення Оператора для Абонента.
1.5 Офіційні повідомлення для Абонентів, у тому числі Пакети телевізійних програм та Тарифи на Послуги, затверджуються Провайдером програмної послуги, є невід’ємною частиною цього Договору та публікуються на сайті Оператора: http://www.nashnet.ua.
1.6 Особиста статистика Абонента знаходиться за адресою: https://my.nashnet.ua.
1.7 Послуги надаються Абоненту за адресою, зазначеною у Заяві про приєднання.
1.8 Якість та інші технічні параметри Послуг визначаються цим Договором та законодавством у сфері телекомунікації.
2. Порядок укладення Договору
2.1. Цей Договір укладається шляхом приєднання Абонента до цього Договору наступним чином:
2.1.1. Абоненти, які раніше отримували Послуги від Оператора, приєднуються до цього Договору шляхом замовлення Пакету телевізійних програм або Тарифного пакету на послуги, в який включений Пакет телевізійних програм, на персональній сторінці Абонента. Цим Абонент також підтверджує актуальність наданої раніше Оператору інформації про себе.
2.1.2. Абоненти, які раніше не отримували Послуги від Оператора, приєднуються до цього Договору шляхом направлення Оператору Заяви про приєднання, яка є невід’ємною частиною цього Договору, та шляхом оплати Послуг Провайдера програмної послуги. Заява про приєднання заповнюється у письмовій формі і подається Оператору в офісі Оператора або інженеру Оператора під час підключення обладнання для надання Послуг.
2.2. Абонент, який вчинив зазначені вище дії та приєднався до Договору, цим підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з умовами цього Договору.
3. Організаційні та технічні умови надання Послуг
3.1. Умови надання Послуг:
3.1.1. Укладення Абонентом з Оператором договору про надання телекомунікаційних послуг;
3.1.2. Підключення обладнання Абонента до телекомунікаційної мережі Оператора.
3.1.3. Укладення Абонентом цього Договору.
3.1.4. Використання для отримання Послуг налаштованого обладнання та програмного забезпечення Абонента.
3.1.5. Замовлення Абонентом Послуг.
3.1.6. Оплата Абонентом Послуг.
3.2. Після виконання умов надання Послуг, визначених у п.3.1 цього Договору, у разі необхідності Оператор за погодженням з Абонентом протягом 10 (десяти) робочих днів здійснює підключення обладнання Абонента для можливості отримання Послуг. У разі необхідності Оператор може продати або надати в оренду Абоненту обладнання для можливості отримання замовлених Абонентом Послуг, про що складається відповідний акт. Порядок та умови придбання або надання в оренду обладнання, умови його використання, підключення та вартість робіт по підключенню визначаються Оператором і зазначаються на сайті Оператора.
3.3. Оператор здійснює облік наданих Абоненту Послуг та платежів Абонента, веде загальний баланс для всіх видів послуг, що надаються Абоненту, на Особовому рахунку в обліковій системі Оператора на сайті Оператора.
3.4. Провайдер програмної послуги розпочинає надання Послуг Абоненту після виконання Абонентом умов надання Послуг.
3.5. Провайдер програмної послуги надає Абоненту Послуги за часовою схемою: цілодобово, протягом строку дії цього Договору, відповідно до параметрів замовлених Абонентом Послуг.
3.6. Абонент замовляє Послуги у порядку, передбаченому цим Договором. Технічні характеристики Послуг відповідають замовленим Абонентом параметрам Послуг.
3.7. Умови, порядок та строки припинення надання Послуг (окремих їх видів) та відновлення їх надання, зокрема:
3.7.1. Абонент має право на зупинення (скорочення переліку) надання Провайдером програмної послуги Послуг на строк, вказаний у заяві Абонента, але не більше ніж один рік, на підставі письмової заяви, наданої Оператору, не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до запланованої дати зупинення (скорочення переліку) надання Провайдером програмної послуги Послуг, або у разі наявності технічної можливості шляхом вибору відповідної опції на Персональній сторінці Абонента. У заяві слід вказати причину та бажаний строк зупинення (скорочення переліку) надання Послуг. При цьому, абонентська плата за вказаний у заяві або зазначений на Персональній сторінці Абонента період нараховується на умовах, зазначених на сайті Оператора.
3.7.2. Провайдер програмної послуги має право припинити надання Послуг Абоненту у випадку, якщо сума коштів на Особовому рахунку Абонента буде менша Межі відключення.
3.7.3. Провайдер програмної послуги має право зупинити (скоротити перелік) надання Послуг Абоненту на строк не більше 3 (трьох) діб у зв'язку з проведенням Оператором або оператором телекомунікацій профілактичних, ремонтних чи інших робіт. Зупинення (скорочення переліку) надання Послуг понад встановлений строк компенсується Провайдером програмної послуги шляхом не стягнення плати за період зупинення (скорочення переліку) надання Послуг, за умови, що таке зупинення (скорочення переліку) надання Послуг сталося не з вини Абонента.
3.7.4. Провайдер програмної послуги має право припинити надання Послуг Абоненту у випадку порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання, а також виявлення фактів несанкціонованого втручання Абонента в роботу та∕або використання телекомунікаційних мереж або технічних засобів Оператора.
3.8. Порядок і строки інформування Провайдером програмної послуги Абонента:
3.8.1. На підставі письмового запиту Абонента Провайдер програмної послуги протягом місяця з моменту отримання запиту надає Абоненту інформацію про отримані ним Послуги.
3.8.2. Провайдер програмної послуги інформує Абонента про зміну Пакетів телевізійних програм та Тарифів на Послуги шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Оператора не пізніше ніж за 7 (сім) календарних днів до введення таких змін у дію.
3.8.3. Провайдер програмної послуги інформує Абонента про скорочення переліку телевізійних програм, зупинення або припинення надання Послуг відповідно до законодавства, припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства, вимоги щодо підключення та використання кінцевого обладнання, умови отримання або припинення надання Послуг у випадку надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану тощо, зону надання Оператором Послуг, іншу інформацію шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Оператора у строки, передбачені законодавством.
3.9. Провайдер програмної послуги розглядає заяви та скарги Абонента протягом місяця з моменту звернення Абонента. Відомості про контактні телефони, поштові та електронні адреси, за якими Абонент може звернутися з питань надання Послуг до Провайдера програмної послуги, а також до Національної комісії з питань регулювання зв'язку України, Державної інспекції зв'язку, зазначені у цьому Договорі та на сайті Оператора.
3.10. Абонент не має права використовувати Послуги для запису телепрограм та∕або окремих їх частин, а також використовувати Послуги з метою публічного показу (показу програм Провайдера програмної послуги з допомогою технічних засобів в місці, відкритому для вільного відвідування), а також для створення умов та∕або надання доступу до телепрограм третім особам.
4. Права та Обов’язки Сторін
4.1. Провайдер програмної послуги має право на:
4.1.1. Припинення у встановленому порядку надання Послуг Абоненту у випадку, якщо сума коштів на Особовому рахунку Абонента буде менша Межі відключення.
4.1.2. Припинення надання Послуг Абоненту у разі порушення Абонентом цього Договору або законодавства у сфері телекомунікацій.
4.1.3. Припинення діяльності з надання Послуг відповідно до законодавства.
4.1.4. Не підключення та/або відключення підключеного до телекомунікаційної мережі кінцевого обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством.
4.1.5. Проведення профілактичних, ремонтних чи інших робіт телекомунікаційних мереж та іншого обладнання, що використовується для надання Послуг, з повним або частковим обмеженням надання Послуг.
4.1.6. Розірвати цей Договір в односторонньому порядку шляхом письмового повідомлення Абонента за адресою, зазначеною в Заяві на підключення, без відшкодування Абоненту будь-яких компенсацій чи повернення йому невикористаних грошових коштів, у випадку вчинення Абонентом дій, направлених на забезпечення доступу до Пакету телевізійних програм особам, які не являються Абонентами згідно цього Договору, чи іншого порушення Абонентом вимог, визначених цим Договором.
4.1.7. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства.
4.2. Провайдер програмної послуги зобов’язаний:
4.2.1. Забезпечувати доступ Абонента до програм універсальної програмної послуги, визначених законодавством, та включити такі програми до всіх Пакетів телевізійних програм.
4.2.2. Інформувати Абонента про перелік сертифікованого обладнання, яке можна використовувати для отримання Послуг за цим Договором.
4.2.3. Попереджати Абонента про скорочення переліку телевізійних програм, зупинення або припинення надання Послуг, відключення кінцевого обладнання у випадках і порядку, передбачених цим Договором та законодавством.
4.2.4. Забезпечити ведення обліку обсягу та вартості наданих Послуг за кожним видом окремо і забезпечувати його достовірність.
4.2.5. Надавати Послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів та умов цього Договору.
4.2.6. Забезпечувати правильність застосування Тарифів на Послуги та своєчасне інформування Абонента про їх зміну.
4.2.7. Надавати Послуги у строки, передбачені цим Договором та законодавством.
4.2.8. Забезпечувати усунення пошкоджень абонентського обладнання, абонентської лінії, виконання інших робіт, якщо такі пошкодження виникли з вини Оператора або Провайдера програмної послуги.
4.2.9. Вживати відповідно до законодавства заходів із забезпечення таємниці інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про Абонента та Послуги, які він отримав чи замовляв.
4.2.10. Нести інші обов'язки відповідно до законодавства.
4.3. Абонент має право на:
4.3.1. Дострокове розірвання цього Договору за умови попередження Провайдера програмної послуги за 7 (сім) календарних днів до такого розірвання.
4.3.2. Самостійний вибір Пакету телевізійних програм з числа запропонованих Провайдером програмної послуги, Тарифного пакету на Послуги, зміну Пакету телевізійних програм, Тарифного пакету на Послуги, відмову від Послуг Провайдера програмної послуги шляхом вибору відповідних опцій на Персональній сторінці Абонента.
4.3.3. Несплату абонентської плати за весь час пошкодження (аварії) телекомунікаційних мереж, що призвело до зупинення (скорочення переліку) надання Послуг, у разі порушення Оператором контрольних термінів усунення пошкоджень (аварії), за умови, що такі пошкодження (аварії) виникли не з вини Абонента.
4.3.4. Своєчасне отримання замовлених Послуг встановленої якості.
4.3.5. Отримання від Провайдера програмної послуги відомостей про отримані Послуги у порядку, встановленому законодавством.
4.3.6. Повернення Оператором невикористаної частини коштів у разі відмови від попередньо оплачених Послуг, замовлених за цим Договором, у випадках і в порядку, визначених законодавством.
4.3.7. Відшкодування збитків, заподіяних унаслідок невиконання чи неналежного виконання Провайдером програмної послуги обов'язків, передбачених цим Договором або законодавством.
4.3.8. Відмову від Послуг у порядку, встановленому цим Договором.
4.3.9. Переоформлення Договору на ім'я одного з членів своєї сім'ї відповідно до порядку, встановленого законодавством.
4.3.10. Оскарження неправомірних дій Провайдера програмної послуги згідно із законодавством.
4.3.11. Реалізацію інших прав відповідно до законодавства.
4.4. Абонент зобов’язаний:
4.4.1. Сплачувати замовлені Послуги у розмірах, порядку та в строки, встановлені цим Договором та відповідно до законодавства.
4.4.2. Повідомляти у місячний строк Оператора про зміну обов'язкових реквізитів, передбачених у договорі.
4.4.3. Використовувати кінцеве обладнання, що має документ про підтвердження відповідності.
4.4.4. Не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що загрожують інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку.
4.4.5. Не допускати дій, що можуть перешкоджати безпечній експлуатації телекомунікаційних мереж, підтримці цілісності та взаємодії таких мереж, захисту їх інформаційної безпеки, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим споживачам.
4.4.6. Не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання послуг третім особам;
4.4.7. Не здійснювати несанкціонованого втручання в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж;
4.4.8. Не фальсифікувати мережеві ідентифікатори, не використовувати неіснуючі мережеві ідентифікатори або такі, що належать іншим особам, не здійснювати підробку (дублювання) ідентифікаційних карток, електронного коду (ідентифікатора) кінцевого обладнання та/або перепрограмування ідентифікаційних карток;
4.4.9. Не здійснювати зловмисні виклики, не замовляти, не пропонувати розсилання та не розповсюджувати спам;
4.4.10. Утримувати у справному стані кінцеве обладнання та абонентські лінії в межах приватного житлового будинку, квартири, приміщення, присадибної ділянки.
4.4.11. У разі надання в оренду Абоненту телекомунікаційного обладнання, Абонент зобов’язаний прийняти таке обладнання за Актом і нести відповідальність за його втрату або пошкодження (у тому числі третіми особами). Умови використання обладнання вказуються на сайті Оператора. Абонент зобов’язується повернути Оператору отримане обладнання у наступних випадках:
− Відмови від послуг цифрового телебачення;
− Припинення дії (розірвання) цього Договору;
− Наявності заборгованості за цим Договором або договором про надання телекомунікаційних послуг. Абонент зобов’язується повернути Оператору отримане обладнання протягом 3 (трьох) календарних днів з дня настання випадків, передбачених у цьому підпункті.
4.4.12. Повідомляти, у тому числі письмово, на запит Оператора про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання Послуг.
4.4.13. Слідкувати за станом свого Особового рахунку та своєчасно поповнювати його платежами у відповідності до діючих Тарифів на Послуги та замовлених Пакетів телевізійних програм.
4.4.14. Систематично, не менше одного разу на тиждень перевіряти інформацію, розміщену на сайті Оператора та/або направлену на електрону адресу, зазначену Абонентом під час укладення цього Договору.
4.4.15. Терміново повідомляти про будь-які збої або погіршення якості в роботі, за телефоном 592-05-46 чи по e-mail: support@nashnet.ua
4.4.16. Нести інші обов'язки відповідно до законодавства.
4.5 У разі виявлення факту порушення Абонентом вимог пунктів 4.4.3, 4.4.4, 4.4.5, 4.4.6, 4.4.7, 4.4.8, 4.4.9 цього Договору Оператор складає Акт про порушення правил надання і отримання послуг за встановленою Оператором формою, що складається ним у письмовому та/або електронному вигляді і підписується уповноваженими особами Оператора, в якому зазначаються фактичні обставини вчинення порушення, дата та підстави для скорочення та/або припинення надання послуг. Протягом строку позовної давності на запит відповідних державних органів Оператор видає копію Акта у паперовому та/або електронному вигляді.
5. Ціни (тарифи) на Послуги та порядок розрахунків
5.1. Сторони приймають авансовий порядок оплати Послуг. Абонент для отримання Послуг сплачує Оператору, який приймає платежі від імені та за дорученням Провайдера програмної послуги і в подальшому перераховує їх на рахунок Провайдера програмної послуги, наступні платежі:
5.1.1. Щомісячний платіж (абонентська плата), що включає в себе оплату за повний звітний період замовлених Абонентом Послуг.
5.1.2. Одноразові платежі для оплати або активації замовлених Послуг, в тому числі пов’язаних із погашенням заборгованості Абонента.
5.2. Моментом оплати вважається надходження коштів на рахунок Оператора. Всі платежі Абонента обліковуються на його Особовому рахунку тільки після надходження відповідних грошових коштів на поточний рахунок Оператора.
5.3. Абонент здійснює оплату замовлених Послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Оператора через банківські установи, платіжні термінали або з використанням інших платіжних засобів та платіжних систем (платіжних карток та ін.), інформація про які може зазначатись на сайті Оператора.
5.4. Оплата за всі Послуги, надані Абоненту, здійснюється у гривнях.
5.5. Оператор відповідно до діючих Тарифів на Послуги (Тарифних пакетів) веде облік наданих Абоненту Послуг та внесеної Абонентом оплати.
5.6. Абонент самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним оплат.
5.7. Ціни в Тарифах на Послуги (Тарифних пакетах) визначаються в українських гривнях з урахуванням всіх податків та зборів.
5.8. Провайдер програмної послуги в односторонньому порядку встановлює та змінює Тарифи на Послуги, а також визначає правила тарифікації, про що Абонент повідомляється у порядку, передбаченому цим Договором.
5.9. Звітним (розрахунковим) періодом вважається календарний місяць.
5.10. Порядок списання платежів з Особового рахунку Абонента здійснюється Оператором у порядку, зазначеному на сайті Оператора.
5.11. Межа відключення встановлюється у розмірі 0,00 грн., проте Абонент може самостійно змінювати розмір Межі відключення в Особистому кабінеті в рамках Кредиту довіри, що визначається програмою лояльності, умови якої зазначені на сайті Оператора.
5.12. Якщо Особовий рахунок Абонента заблокований і Абонент протягом місяця не поповнює Особовий рахунок до позитивного балансу або іншого розміру, зазначеного на сайті Оператора, то Провайдер програмної послуги має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку.
5.13. Абонент може змінити 1 (один) раз протягом поточного звітного періоду Тарифні пакети та набір Послуг, що замовлені, повідомивши про це Оператора за 10 (десять) днів до закінчення поточного звітного періоду, шляхом вибору відповідних опцій на Персональній сторінці Абонента або подання Оператору відповідної заяви. Нові умови надання Послуг починають діяти лише після закінчення поточного сплаченого звітного періоду.
5.14. Абонент контролює стан Особового рахунку шляхом перевірки Персональної сторінки на сайті Оператора не менше одного разу на тиждень. У разі необхідності Абонент може звернутись до Оператора для отримання розшифровок нарахованої до оплати суми за надані Послуги (окремо за кожним видом Послуг). Оператор протягом місяця після звернення Абонента надає таку розшифровку.
5.15. У випадку припинення дії Договору Провайдер програмної послуги повертає Абоненту залишок невикористаних коштів з рахунку Абонента шляхом перерахування на рахунок Абонента в будь-якому банку - резиденті України. Повернення проводиться в строк 7 (сім) банківських днів, за наявності звернення (письмової заяви) Абонента з вказівкою повних реквізитів. Залишок невикористаних коштів повертається за вирахуванням сум по оплаті Послуг, якими Абонент скористався з моменту укладення Договору, а також банківської комісії при отриманні/поверненні коштів.
5.16. Повернення Абоненту коштів у разі ненадання Послуг, у разі відмови від попередньо оплачених Послуг, надання Послуг неналежної якості або надання Послуг, які Абонент не замовляв, та в інших випадках, визначених законодавством, здійснюється у порядку, передбаченому цим Договором, на підставі звернення (письмової заяви) Абонента в строк 7 (сім) банківських днів.
6. Відповідальність Сторін
6.1. При невиконанні однією з Сторін будь-якого положення цього Договору або виникненні спорів між Сторонами в процесі виконання, зміни чи розірвання цього Договору, спірні питання регулюються на підставі взаємних домовленостей. Якщо вирішення суперечок й розбіжностей на підставі взаємних домовленостей неможливо, то вони підлягають вирішенню в порядку, встановленому чинним законодавством України.
6.2. У разі порушення умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до цього Договору та чинного законодавства України.
6.3. Провайдер програмної послуги не несе відповідальності за якість Послуги і перерву в її наданні в наступних випадках:
6.3.1. перешкоди під час поширення телепрограм, що виникли з вини телевізійного передавального центру, супутників зв'язку або з інших причин, на які Провайдер програмної послуги не має змоги впливати;
6.3.2. нестабільне електропостачання в місці розташування обладнання, інші аварії і непередбачувані ситуації.
6.4. Провайдер програмної послуги не несе відповідальності за будь-які зміни в режимах мовлення телерадіоорганізацій.
7. Строк дії Договору, внесення змін та припинення його дії
7.1. Цей Договір публічно доводиться до відома всіх Абонентів шляхом його розміщення на сайті Оператора.
7.2. Строк дії цього Договору починається з моменту укладення цього Договору та діє протягом 365 календарних днів.
7.3. У випадку, якщо жодна з Сторін не проінформує іншу Сторону про припинення цього Договору за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати закінчення строку дії цього Договору, дія цього Договору продовжується (пролонгується) на наступні 365 календарних днів на тих самих умовах.
7.4. Провайдер програмної послуги може в односторонньому порядку вносити зміни в цей Договір, які оприлюднюються на сайті Оператора за 7 (сім) календарних днів до введення в дію таких змін.
7.5. Якщо Абонент не згоден з внесеними Провайдером програмної послуги змінами в цей Договір, Абонент повинен припинити отримання Послуг, письмово попередивши про це Провайдера програмної послуги. Якщо Абонент по закінченню 7 (семи) денного строку з моменту оприлюднення на сайті Оператора інформації про внесення змін до цього Договору продовжує користуватись Послугами, це означає, що Абонент згоден із внесеними змінами в цей Договір.
7.6. Абонент може в односторонньому порядку розірвати цей Договір за умови відсутності заборгованості перед Провайдером програмної послуги, письмово повідомивши Провайдера програмної послуги за 7 (сім) календарних днів до дати розірвання цього Договору.
7.7. Провайдер програмної послуги може в односторонньому порядку розірвати цей Договір, письмово повідомивши Абонента за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання цього Договору за адресою, зазначеною Абонентом при укладенні цього Договору.
7.8. У випадку розірвання цього Договору Абоненту повертається у порядку, передбаченому цим Договором, залишок невикористаних коштів з Особового рахунку Абонента, крім випадків, зазначених у цьому Договорі.
7.9. У разі порушення Абонентом умов цього Договору та/або законодавства України, Провайдер програмної послуги може без попередження в односторонньому порядку розірвати цей Договір. У такому випадку Абоненту не повертається залишок невикористаних коштів з Особового рахунку Абонента.
7.10. Цей Договір достроково припиняє дію у разі анулювання, недійсності, закінчення терміну дії ліцензії на здійснення відповідного виду господарської діяльності у сфері телекомунікацій.
8. Особливі умови
8.1. Абонент і Провайдер програмної послуги зобов'язуються забезпечити актуальність і конфіденційність всієї інформації за цим Договором, включаючи атрибути авторизованого доступу, банківські реквізити, адреси Сторін і інші дані, крім випадків передбачених чинним законодавством України.
8.2. Укладенням цього Договору Абонент засвідчує, що він ознайомлений з умовами цього Договору та нормами законодавства у сфері телекомунікацій, зокрема: Закон України «Про телекомунікації», Постанова Кабінету Міністрів України № 295 від 11.04.2012 р. «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг», Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № 624 від 29.11.2012 р. «Про затвердження Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг та визнання таким, що втратило чинність, рішення НКРЗ від 26.03.2009 №1420», які розміщені на сайті Оператора.
8.3. Визнання недійсним окремих положень цього Договору не тягне за собою недійсність всього Договору. У такому випадку Договір продовжує діяти без урахування недійсних положень, а Сторони вносять необхідні зміни до умов цього Договору.
8.4. Укладення цього Договору відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» є підставою для обробки Провайдером програмної послуги персональних даних Абонента. Метою обробки (збору) персональних даних є забезпечення реалізації цивільних, господарських, податкових та інших відносин у сфері здійснення господарської діяльності з надання телекомунікаційних та інших послуг, які регулюються Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про телекомунікації», Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та іншим законодавством України, Статутом Провайдера програмної послуги.
8.5. Склад та зміст персональних даних. До бази персональних даних «Контрагенти ТОВ «КОНСОЛІДОВАНА ТЕЛЕВІЗІЙНА МЕРЕЖА» можуть бути внесені наступні дані: паспортні дані; реєстраційний номер облікової картки платника податків (індивідуальний податковий номер), місце проживання; електронні ідентифікаційні дані (IP- адреса, телефон, електронна скринька, вебсайт); банківські реквізити; дані щодо державної реєстрації фізичної особи-підприємця; дані щодо адреси/місця здійснення діяльності фізичної особи-підприємця; дані щодо системи оподаткування фізичної особи-підприємця; дані щодо податкової реєстрації фізичної особи-підприємця.
8.6. Володільцем бази персональних даних є: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСОЛІДОВАНА ТЕЛЕВІЗІЙНА МЕРЕЖА». Розпорядником бази персональних даних є: Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШНЕТ». Місце зберігання бази персональних даних: 01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, 50, Н.П. №108.
8.7. Абонент підтверджує, що надає Провайдеру програмної послуги право на визначення доступу третіх осіб до його персональних даних та не вимагає повідомлення про передачу персональних даних будь-якій третій особі, якщо така передача відбувається для забезпечення мети обробки, визначеної п.8.4 цього Договору, та необхідна для надання йому послуг цифрового телебачення та інших послуг, що можуть надаватись у межах цього Договору та здійснення розрахунків за них. Доступ третіх осіб до персональних даних з іншою метою здійснюється відповідно до вимог закону.
8.8. Права Абонента у сфері обробки та захисту персональних даних:
- − знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
- − отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
- − на доступ до своїх персональних даних;
- − отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
- − пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
- − пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
- − на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
- − звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;
- − застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
- − вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
- − відкликати згоду на обробку персональних даних;
- − знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
- − на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
8.9. У всьому іншому, не врегульованому в цьому Договорі, Сторони керуються чинним законодавством України.
9. Реквізити
9.1. Оператор: Товариство з обмеженою відповідальністю «НАШНЕТ»; ЄДРПОУ 36100735; П/р 26002201002600 в АТ “УкрСиббанк”; МФО 351005; Свідоцтво платника ПДВ 100150699; ІПН 361007326528; Адреса: 02232, м.Київ, просп. Володимира Маяковського, буд. 73-А; Тел.: (044) 585-11-11(10), (044) 592-05-46, Факс: (044) 530-87-31.
9.2. Провайдер програмної послуги: Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСОЛІДОВАНА ТЕЛЕВІЗІЙНА МЕРЕЖА»; ЄДРПОУ 38124805; П/р 26001384073900 в АТ “УкрСиббанк”; МФО 351005; Адреса: 01135, м. Київ, вул. Золотоустівська, 50, Н.П. №108; Тел.: (044)359-00-00.